Αναζητήστε ότι θέλετε!

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Για σένα...

Για σένα κούκλα μου, μου με κάνεις να χαίρομαι κάθε στιγμή μαζί σου....Υπάρχω για να ζω μωρό μου για να σε δω, Σαββάτο πάλι και επιμένω, να σε δω αστέρι μου να περπατάς μέσα στο φως της μέρας, είσαι άγγελος της γης και προστάτης της ψυχής.Αυτή η αφιέρωση κούκλα μου πάει σε εσένα, που ένα βράδυ κάτω από το φως των αστεριών, άνοιξες την αγκαλιά σου και τα δύο σου χέρια και με το δικό σου το φιλί ταξίδευα ως το πρωί, με σύντροφο τον αγέρα, για να σου φέρω το πιο ωραίο λουλούδι από την κορυφή ενός απροσπέλαστου βουνού. Οδηγός μου, καρδιά μου ήταν η θέληση, το πάθος και η αγάπη μας, το ένα και ωραίο μονοπάτι μας, που ο καθένας με τα μάτια της ψυχής μπορεί να δει. Ένας ερωτευμένος μπορεί ξεκάθαρα να πει, μα είναι καλύτερα να δείξει, γιατί με τις πράξεις, μπορεί μόνο μια καρδιά να ανοίξει. Πια ξέρω αγάπη μου πως βρήκα το κλειδί, διότι το χαμογελό σου μου έκλεψε την ζωή και τώρα ενωθήκανε μαζί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου